Harry Potter de JK Rowling

Am ales ca primul post pe acest blog să fie despre cartea care mi-a plăcut cel mai mult, practic despre cartea care mi-a deschis apetitul pentru citit. Pot spune – cu siguranţă – că nu sunt singurul a cărui primă serie de cărţi citită a fost Harry Potter şi nu sunt singurul a cărui serie preferată este aceasta. Celor care nu au citit seria le-o recomand cu îndemnul: Să ştiţi că nu veţi regreta nicio clipă citirea acesteia!!!

6 răspunsuri to “Harry Potter de JK Rowling”

  1. Harry Potter…intr-adevar cea mai faina serie de carti citita

  2. cartea copilariei mele……mi-a placut fffoarte mult

  3. lunalovegood(andrada) Says:

    Harry potter intr-adevar este o serie de carti minunate… cele mai frumoasa carti citite pana acum. Misterul te invadeaza si te invaluie in dorinta de a citi mai mult

  4. […] Nu-mi vine să cred! Deja a trecut un an de la prima postare Harry Potter de J.K.Rowling. A fost un an cu puţine postări, cu destule comentarii (chiar nu mă aşteptam să fie atâtea!) […]

  5. Serios? Asta a fost? :)) Mie tunele mi-a deschis apetitul si aceea este preferata mea dar nici aceasta nu-i de lepadat. 😡

  6. Buna esti interesata sa vinzi volumul 5 si 6 din Harry Potter? aa.bodea@yahoo.com

Lasă un răspuns

