Cheia secretă a lui Harry Potter de John Granger

Înţelegerea semnificaţiilor, geniului şi succesului romanelor Harry Potter de J.K. Rowling

Cheia secretă reuneşte, de fapt, trei cărţi într-una singură. În primul rând este vorba, evident, despre romanele Harry Potter şi despre semnificaţiile lor. Cititorii vor putea să găsească astfel, în paginile acestei cărţi, dezbateri pe baza temelor care apar în cele patru volume Harry Potter şi explicaţii privind succesul fiecărui volum din această serie.”

Titlul original: The Hidden Key to Harry Potter: Understanding the Meaning, Genius, and Popularity of J.K.Rowling’s „Harry Potter” Novels

Număr de pagini: 266

Traducere de: Ioana Iepureanu

Editura: EIKON

6 răspunsuri to “Cheia secretă a lui Harry Potter de John Granger”

  1. Chiar nu stiam de cartea asta, in ce an a aparut?

    • 2002 in Anglia, 2003 la noi… Cartea a fost lansata dupa primele 4 volume, si contine diverse teme dezbatute din seria Harry Potter. Exista parti in care seria este criticata, iar chiar in spre finalul cartii este un capitol numit „Reactii crestine”. Eu am vazut prima data cartea la o prietena nestiind pana atunci ca exista. Am pus postul ca ma gandeam ca mai sunt fani Harry Potter care nu au auzit de ea si ar dori-o. Insa eu nu am reusit sa mi-o cumpar inca pt ca n-am gasit-o. Momentan o am imprumutata… Daca o doresti incearca pe http://librarievirtuala.netfirms.com, eu inca nu am incercat site-ul si l-am descoperit acuma knd ma uitat pe carte…o sa-l incerc k vreau sa mi-o cumpar:d

  2. si eu vreau cartea asta:(

  3. nici eu nu stiam de carte:Dmersi ca mi-ai spus

Lasă un răspuns

