6 răspunsuri to “”

  1. am uitat sa postez pollul la inceput cand am postat si despre Harry Potter…insa stiti cum se spune…mai bine mai tarziu decat niciodata:p:p

  2. Se pare ca ultimul volum are cele mai multe voturi. Mie mi-au placut toate in egala masura, dar l-am votat pe ultimul fiindca de el imi amintesc cel mai bine.

  3. Pocalul de foc cu siguranta.Mi s-a parut cel mai complet.Dar e cam greu sa alegi intre ele fiindca toate au fost mai mult decat perfecte.

  4. Harry Potter și Prizonierul din Azkaban.Pentru ca Dementorii au fost „demențiali”; Remus Lupin a fost cel mai tare profesor de Apărare contra Magiei Negre și cred ca toți cei care au citit cartea s-au întrebat cum ar arata Patronus-ul lor 😀

  5. Harry Potter si piatra filozofala:d

Lasă un răspuns

