Concurs

UPDATE: Câştigătoarea este Vlad Monica. Pentru a-ţi primi cartea, trimite-mi un mail cu adresa la care trebuie expediat premiul!!!

Am reuşit să fac rost de două cărţi „Cheia secretă a lui Harry Potter” de John Granger de la Editura EIKON, astfel, după cum am spus într-un comentariu mai demult că voi organiza concursuri, reuşesc să organizez acest concurs.

Premiul: o carte „Cheia secretă a lui Harry Potter„.

Pentru a participa la concurs trimiteţi numele şi prenumele vostru pe adresa booksvps@yahoo.com.

Durata concursului 4-6 septembrie. Anunţarea câştigătorului: 7 septembrie

4 răspunsuri to “Concurs”

  1. Hei, vroiam sa te intreb cum ai facut rost de carti? Le-ai cumparat din propriul tau buget? Sau ai sponsori?

    • cunosc pe cineva – scriitor – si am cumparat 3 carti ( iar pe a treia am luat-o la jumatate de pret – nu era foarte mare diferenta pentru ca nu sunt foarte scumpe cartile )…dintre care una mi-a ramas mie, una a fost a unui prieten ( alaturi de care am cumparat ) si una pentru concurs:D….
      o sa incerc sa fac rost si de altele pentru alte concursuri…-si pt mn-:p

  2. Multumesc pentru carte, am primit-o vineri. (^_^) Abia astept sa ma apuc sa o citesc.

Lasă un răspuns

