Ceva cu adevărat ciudat de Chris Mould

Ceva cu adevărat ciudat – volumul 1 – Amuleta din insula vârcolacului

Crampton Rock pare a fi locul perfect în care să-ţi petreci vacanţa de vară.

Dar întotdeauna se iveşte ceva care strică totul, nu-i aşa?

De ce au toţi câinii trei picioare?

Chiar există un vârcolac care se dezlănţuie în voie?

Şi ce treabă au piraţii cu Stanley Buggles…?

Număr de pagini: 173


Ceva cu adevărat ciudat – volumul 2 – Fantoma amiralului fără cap

Totul e îngheţat, dar plăcut când Stanley revine în Crampton Rock în vacanţa de iarnă.

Însă ceva rău pluteşte în aer.

Ce încearcă fantoma fără cap a amiralului Swift să-i spună lui Stanley?

Şi cine sunt piraţii ucigaşi care aduc furtuna…?

Număr de pagini: 168


Titlul original: Something Wickedly Weird

Book one: The wooden mile

Book two: The icy hand

Traducere de: Ana-Maria Nica

Editura: CORINT JUNIOR

21 răspunsuri to “Ceva cu adevărat ciudat de Chris Mould”

  1. A citit cineva cartile? Par dragute si am observat ca sunt la reducere la corint, iar eu am cam ramas fara carti de citit.

  2. cum sunt cartile?

    • mie mi-au placut mult…sunt mici se citesc repede si chiar au o idee buna pe care se bazeaza, iar „amuleta” din primul volum are un rol important si in volumul urmator…pacat ca nu s-au tradus si continuarile…am vazut k in UK au aparut primele 5 volume

  3. eu am citit prima carte si mai am 13 pagin din a doua si vreau sa spun ca atunci ca am incepet sa citesc chiar credeam ca sunt acolo si nu mam oprit pana nu am citit pana ma luat somnul 🙂

  4. am citit cartile dar am cautat volumul 3 in tot orasul si nu am gasit nimic

  5. papa florin stefan Says:

    e o serie ultra mega super giga tare.am ctit primul volum dar il am si pe al doilea si e super taaree

  6. papa florin stefan Says:

    deea cartile sunt fooarte tari .l-e poti comanda pe net pe amandoua pentru ca celelante carti nu s-au tradus inca

  7. kangaroo Says:

    Seria asta e preferata mea de pana acum..exact genul de carti care imi plac!As vrea sa stiu insa cand o sa apara celelalte volume ca de un an tot astept sa apara!!!

  8. diana didi2001 Says:

    Eu am primit prima carte adica prima.Stiam de mai mult timp de ele pentru ca toti colegii mei o au.Bine o mare parte din ei.Le-am vazut cum arata pe amandoua.Sunt tare dragute si imi plac mult.Cartea am primit-o azi de ziua copilului,adica 01.06.2012.

  9. diana didi2001 Says:

    Imi plac mult!!!

  10. Fecioru Bogdan Says:

    mi-a placut foarte mult sa citesc ,,ceva cu adevarat ciudat” volumul 1

  11. ionut Says:

    eu nu le am pe nici una

Lasă un răspuns

