Something Wickedly Weird – book 3 – de Chris Mould

În curând la CORINT JUNIOR va apărea şi Ceva cu adevărat ciudat – volumul 3 – Cufărul de argint sau Something Wickedly Weird – The silver casket

În faţă, mica insulă Cramton Rock se vede tot mai clar prin lentilele aburite a sute de telescoape.

Armata întunecată a piraţilor se apropie din ce în ce mai mult de bătălia finală.

Ce a trezit scheletele din somnul lor?

Şi cum poate Stanley Buggles să scape din strânsoarea lor mortală…?

27 răspunsuri to “Something Wickedly Weird – book 3 – de Chris Mould”

  1. Nu-i la subiect dar am vazut ca ai citit Fire and Ice…poti sa-i faci o recenzie?

  2. niki seria aceasta nu am citit-o

  3. Horatiu Says:

    cand apare carte asta???

  4. […] în trecut, aici, că această carte va apărea ‘În curând’ la Corint Junior. Se pare că acel […]

  5. Culea Maria Alexandra Says:

    o sa apara si volumul 3.da sfarsitul carti fantoma amiralului fara cap a fost cam trist

  6. papa florin stefan Says:

    sunt nerabdator sa apara cartea asta!!!!!!!!!!!!!!

  7. e seria mea de carti preferata

  8. am citit primele 2 carti si abia o astept si pe a 3

    hei cum ar fi sa cumpar a 3-a carte in engleza si sa ma duc cu ea la tradus ??
    pare o idee traznita

    • Chiar ca e trasnita!;). Dar daca vrei sa ti-o traduca careva probabil te va costa ceva… Plus ca apoi va urma a 4-a, a 5-a si a 6-a carte din serie:D

      • ori cum cartile sunt bestiale si merita toti banii
        este cea mai buna serie de carti pe care am citit-o
        am mai citit si am vazut filmele cu harry pother si am citit toata seria CRONICILE WARDSTONE dar nu se compara cu aceasta deci merita fiecare banut 😀

  9. hey all datimi un site de unde pot sa cumpar cartile

  10. am doar 10 ani si imi place la nubunie cartile tale am ctit prima editie si a doua fiecare am citito intr-o zi nu am mai vazut o carte cu atatea aventuri este super abia astept sa apara si celelalte editi sunt inebunita dupa cartile tale

  11. si eu astept urmatoarea carte

  12. ard de nrabdare sa o citesc pe atrei-a

  13. hey vps da-mi un site unde sa le pot cumpara in engleza

  14. nu le putem propune cumva la cei de la cj sa contiunue seria?
    daca da zimi cum

Lasă un răspuns

