Legiuitorul Binelui şi Pasărea Phoenix de Sîrb Alexandru Paul

Am aflat despre această carte din întâmplare şi mi-am cumpărat-o. Ei bine, cartea a fost scrisă de-un coleg de-al meu de la facultate pe când era în clasa a VII-a. Acţiunea se desfăşoară în jurul tânărului Daniel a cărui mamă a murit pentru a-l aduce pe lume pe acesta. Până la vârsta de 10 ani acesta a trăit în compania prietenului său, Black Bear. Când a îndeplinit această vârstă acesta a plecat împreună cu profesorul Alan şi profesoara Katie spre noua sa şcoală unde are să-şi dezvolte puterile pentru a-l putea ucide pe ucigaşul mamei sale, Dragonul de Foc. În noua sa locuinţă Daniel o întâlneşte pe Micky, fata pentru care şi-ar da şi viaţa. Lucrurile se complică când Dragonul de Foc pune stăpânire pe Pasărea Phoenix, iar şansele lui Daniel să îl învingă scad foarte mult. De parcă nu ar fi fost destul de rău, Micky este răpită de Dragonul de Foc şi folosită de acesta pentru a-l captura pe Daniel. Când şcoala este sub stăpânirea Dragonului de Foc, unul dintre profesorii lui Daniel îşi pierde viaţa pentru că s-a împotrivit răului.

Într-un final Daniel izbândeşte, însă victoria aduce în urma sa pierderi foarte importante

Număr de pagini: 208

Editura: Solness

2 răspunsuri to “Legiuitorul Binelui şi Pasărea Phoenix de Sîrb Alexandru Paul”

  1. Pare o poveste draguta, chiar am gasit primele 2 capitole pe site-ul personal cred ca este. (^^)

    • Multumesc. Este adevarat, de curand mi-am creat un site personal in care imi voi publica atat aceasta carte cat si pe cele viitoare. Ritmul de postare este destul de lent fiindca sunt foarte ocupat cu facultatea. Cei care doresc sa ia legatura cu mine, imi pot vizita site-ul.

Lasă un răspuns

