My books (4)

Harry Potter – volumul 6 – Prinul semipur – de J.K.Rowling

Harry Potter – volumul 7 – Talismanele morţii – de J.K.Rowling

 

Cronicile din Narnia – volumul 4 – Prinţul Caspian – de C.S.Lewis

Cronicile din Narnia – volumul 5 – Călătorie pe mare cu Zori-de-zi – de C.S.Lewis

 

Sughiţ Straşnicul Stavrid al III- lea – volumul 1 – Cum să-ţi dresezi dragonul – de Cressida Cowell

Sughiţ Straşnicul Stavrid al III- lea – volumul 2 – Cum să fi un bun pirat – de Cressida Cowell

13 răspunsuri to “My books (4)”

  1. Abia ti-ai completat seria Harry Potter?

  2. Ultima carte HP mi se pare cea mai reusita. Si a sasea. Si a patra.. Astea ar fi preferatele mele din seria Harry Potter. Am vazut si prima parte a filmului. tu l-ai vazut?

  3. Ah nu am renuntat, cand am inceput sa mi le cumpar adica pe primele 3 nu aveam banii mei, ma bazam pe parinti. Acu am reusit sa o cumpar pe a 4a si am primit-o si pe ultima, asa k imi mai lipsesc 2 :))…ma misc mai greu, dar este inca una din seriile mele preferate.

  4. 1.Tunnele 4
    2.tunnele 3
    3.Endymion Spring
    4. tunnele 2
    5. KOT
    6. tunnele 1
    7.Cartea Timpului Cele Sapte Monede (cartea a 2-a)
    8.Cartea Timpului Piatra Sculptata (cartea 1)
    9.Stapinu inelelor tote 3 carti

    • si mie mi-a placut tunele 4 cel mai mult, insa tunele 2 mi-a placut mai mult ca tunele 3:d…Stapanul inelelor o am, dar n-am apucat sa o citesc
      ( am vazut doar filmele ), iar cartea timpului nu am cumparat-o (inca!)….Observ ca ti-a placut mai mult Endymion Spring decat Kot. Mi-a placut si mie ES, dar finalul m-a cam lasat in ceata…adik unele chestii…

  5. De aici am doar cele 2 volume din seria Harry Potter:D

  6. salut, daca sunt de vanzare cartile melissa crowell, sunt interesata. multumesc. marta donciu martadonciu@gmail.com

  7. Buna , esti interesata sa vinzi volumul 5 si 6 din harry potter? 🙂 aa.bodea@yahoo.com

Lasă un răspuns

