În sfârşit!

După câteva săptămâni de aşteptare a ajuns! În sfârşit a ajuns! Cardul de la Nemira e la mine!:)

9 răspunsuri to “În sfârşit!”

  1. Felicitari, am si eu de la nemira, dar sunt mai bune reducerile de pe site, sunt mai mari. De la Rao cum ai facut comanda si ce reduceri ai?

    • reducerea e de 10%. Exista inca 2 tipuri de card, nu mai stiu ce culori, unul cu reducere 15%, valabil 1 an, costa 50 lei, si unul cu reducere 20%, valabil 1 an, costa 100 lei.

    • Mai ai si alte carduri de la alte edituri?

      • Nup, numai de cardurile Nemira si Rao am auzit. Inca o intrebare daca stii: Rao are taxe postale la comenzile online?

        • din cate imi amintesc, nu.

        • N-are dar ai grija ca poate patesti ca mine.Am dat comanda duminica trecuta si abia ieri,dupa o saptamana au pus-o la posta.:|Macar au trimis un email foarte dragut si m-au anuntat.Si eu credeam ca postasul a ocolit blocul meu…:(

        • :))…nu stiu daca mi-au pus-o (probabil-sigur nu):))…Am comandat Darul ( ma gandeam ca poate sunt in primii 50). Is curios daca este adevarata oferta!

        • Cu siguranta e adevarata,nu ar spune nimic neadevarat mai ales ca sunt o editura cunoscuta.In cazul comenzii mele probabil ca a intervenit ceva,oricum,eu ma asteptam sa fie ca la Corint unde in maxim 6 zile de cand faceam comanda veneau si cartile.Dar nu cred ca ar face marsavii cu oferta de la Darul.Oricum,noroc !sa fii printre primii 50!:)

        • Ms. Eu sper in continuare!;)

Lasă un răspuns

