My books (5)

Joi am primit două colete,  unul dintre ele aşteptat de mult timp.

Centurionul de Simon Scarrow

Nemuritorul de Roger Zelazny

Punte spre Terabithia de Katherine Paterson

2 răspunsuri to “My books (5)”

  1. Centurionul arata foarte bine.Cumva roman istoric?:)

    • putin da…m-am uitat prin el si actiunea se petrece intre Imperiul Roman si inca o locatie ( nu mi-o amintesc )…un razboi intre aceste 2.( asa cred). Mie nu imi plac cartile istorice, dar asta s-ar putea sa faca exceptie…Am vazut ca are cam dimensiunile lui Jumper ( pe care nu o am ). Vor arata bine una langa alta ( + Reflex )

Lasă un răspuns

