My books (6)

Cronicile din Narnia – volumul 6 – Jilţul de argint – de C.S.Lewis

Cronicile din Narnia – volumul 7 – Ultima bătălie – de C.S.Lewis

Sughiţ Straşnicul Stavrid al III- lea – volumul 3 – Cum să vorbim dragoneza-  de Cressida Cowell

Trilogia nomilor – volumul 1 – În camion – de Terry Pratchett

Tara Duncan – volumul 1 – Magicienii sorţitori – de Sophie Audouin – Mamikonian

Tara Duncan – volumul 2 – Cartea intezisă – de Sophie Audouin – Mamikonian

5 răspunsuri to “My books (6)”

  1. Eu nu am Tara Duncan:( Cum ti se pare?;;)

    • nu am citit-o. M-am uitat prin ea si cred ca o sa imi placa:D. Nu am inceput sa citesc seria pentru ca mai dureaza pana apar restul volumelor…

  2. te rog da-mi si mie un site de pe care pot cumpara Narnia.
    Dara Maria

  3. ms
    nu uita sa-mi mai vizitezi blogul!

Lasă un răspuns

