My books (7)

Astăzi am primit un colet ce conţinea 3 cărţi. Darul de Kristin Cashore şi celelalte două cărţi ofertie gratis pentru că m-am aflat în primii 50 care au comandat cartea: Tapiseria şi Misiunea lui Sennar.

Tapiseria – volumul 1 – Dulăul din Rowan – de Henry H. Neff

Cele şapte regate – volumul 1 – Darul – de Kristin Cashore

Cronicile lumii pământene – volumul 2 – Misiunea lui Sennar – de Licia Troisi

16 răspunsuri to “My books (7)”

  1. Felicitari!!! Am vrut si eu sa comand, dar am zis ca nu am eu noroc. 😛

  2. Felicitari!Dup ce citesti Darul sa imi spui si mie ce parere ti-a lasat:D

  3. Bravo!Ma bucur ca ai fost printre primii 50^_^

  4. Apropo,am observat ca ai Stapanul inelelor,editia a doua…E cumva cu hartie de ziar?

  5. Ce tare! Si eu sunt curioasa de Darul. Felicitari!!

Lasă un răspuns

