My books (11)

Vinerea trecută am dat o fugă până în Piaţa Victoriei la Târgul Gaudeamus din Timişoara de unde, bineînţeles, trebuia să ies cu plasa plină…Cum nu aveam prea mulţi bani la mine m-am dus la standul Nemira unde era plin de reduceri (Şi ce reduceri!) şi mi-am cumpărat 7 cărţi…+ 1 de la Leda…În acest post voi prezenta 4 dintre cele 8 cărţi urmând ca pe celelalte să le prezint în postul următor:). Însă mai întâi vreau să prezint ultima carte comandată de la editura Rao care era venită de vreo 2 săptămâni însă cum nu am mai fost pe acasă nu am putut-o vedea,deci nu am putut-o poza…Cartea arată foarte bine şi sunt sigur că va fi la fel de interesantă ca şi Kot

Grimpow de Rafael Abalos

Iar cărţile cumpărate de la târg sunt:

Contele de Saint-Germain – volumul 1 – Hotel Transilvania – de Chelsea Quinn Yarbro

Contele de Saint-Germain – volumul 2 – Palatul – de Chelsea Quinn Yarbro

Pendragon – volumul 1 – Negustorul morţii – de D.J.Machale

O tabără de coşmar – Aventurile lui Einstein P. FLeet – de Ginac Gershon şi Dann Gershon

7 răspunsuri to “My books (11)”

  1. Grimpow!Am citit primul capitol si e super interesant.Ai citit-o?

  2. Ma atrage seria Contele de Saint Germain si Grimpow :>

    • mie imi place si pendragon:)… E multa aventura in ea ( din descriere ) si imi place genul acesta de carti…Grimpow era pomenit in Kot de acelasi autor si vroiam sa vad cat de interesanta e!…

  3. Spor la citit!

Lasă un răspuns

