My books (14)

Legendeer – volumul 1 – Umbra minotaurului – de Alan Gibbons

Legendeer – volumul 2 – Legiunea vampirilor – de Alan Gibbons

Legendeer – volumul 3 – Războinicii corbului – de Alan Gibbons

Porţi de cristal – volumul 1 – Insula – de Rebecca Moesta şi Kevin J. Anderson

Cronicile Imaginarium Geographica – volumul 1 – Aici, în tărâmul dragonilor – de James A. Owen

10 răspunsuri to “My books (14)”

  1. Paul, ai primit „Regina elfa”?

  2. Am si eu seria Legendeer, am gasit-o foarte ieftina, dar nu am inceput sa le citesc inca. Ce fel sunt?

    • si eu am luat-o cand era ieftina! Nu am reusit sa o incep inca, deci nu ma pot pronunta…La cate carti am inaintea lor!!!…azi tocmai am comandat Oksa Pollock care probabil va intra inaintea lor:D

      • Am vazut-o si eu acum cateva zile la un magazin, dar nu am luat-o. In schimb mi-au dat o brosura de prezentare cu fragmente din carte. Poate faci un review ceva dupa ce o citesti. 🙂

  3. Am citit si eu Legiunea Vampirilor… Din pacate doar pe asta o avea la biblioteca…

Lasă un răspuns

