My books (18)

Timpuri de dinainte de Animorfi – volumul 3 – Cronicile andalitet – de K.A.Applegate

Timpuri de dinainte de Animorfi – volumul 4 – Visser – de K.A.Applegate

Tarzan – Întoarcerea lui Tarzan – de Edgar Rice Burroughs

Revelaţia lui Peter Shock – volumul 1 – Gideon, hoţ de buzunare sau Pierduţi în timp de Linda Buckley-Archer

Copiii Împăratului Roşu – volumul 1 – Charlie Bone şi şcoala de magie – de Jenny Nimmo

Copiii Împăratului Roşu – volumul 1 – Charlie Bone şi călătorul în timp – de Jenny Nimmo

Copiii Împăratului Roşu – volumul 1 – Charlie Bone şi şarpele albastru – de Jenny Nimmo

Tatuaj cu sânge de monstru – volumul 1 – Orfanul – de D.M.Cornish

12 răspunsuri to “My books (18)”

  1. Ai citit „Tatuaj cu sange de monstru”?

  2. Singura serie care imi face cu ochiul este Charlie Bone.Am citit doar primul volum si mi-a placut:d

  3. Ce zici de un link exchange? 🙂 Eu te-am adugat deja.

  4. Am citit toate cartile de aici inafara de Tatuaj cu sange de monstru si Tarzan. Sunt chiar frumoase…

    • Tatuaj cu Sânge de Monstru este oarecum diferită de resul cărţilor. Nu prea întâlneşti astfel de descrieri şi nici o astfel de poveste.
      Prezentarea cărţii nu este suficient de bună, nefiind foarte atrăgătoare.

  5. daramaria Says:

    Super totate.Dar azi mi-am luat unele super tari:Cum sa-ti dresezi dragonul,Cum sa vorbesti dragoneasca si Cum sa fii un bun pirat.

Lasă un răspuns

