My books (23)

Fire & Ice – Cronica dragonilor – de Stelian Ţurlea

Cheia secretă a lui Harry Potter – de John Granger

High School Musical 1 şi 2

12 răspunsuri to “My books (23)”

  1. Dara Maria Says:

    De unde ai luat cartea cu Harry?De cine e scrisa?

  2. Dara Maria Says:

    pl;z zi-mi

  3. Dara Maria Says:

    aaaaaaa.scz.gata.am vazut.dar de unde ai luat-o?

  4. Dara Maria Says:

    ms

  5. Ma incanta cartea cu Harry Potter.Despre ce e vb?

  6. Dara Maria Says:

    super!am sa mi-o comand si eu!

  7. Chiar nu stiam ca exista carti cu „High School Musical”! Hmm..
    Iar de „Fire & Ice” nu am mai auzit pana acum, oricum pare interesanta!:)

  8. Despre ce e vorba in Fire and Ice?

Lasă un răspuns

