Must-have -urile!

N-am ce face! De aceea m-am gândit să găsesc ceva de făcut……… Uite c-am găsit! Uitându-mă peste noile apariţii şi peste vechile cărţi din listă care se înmulţesc pe zi ce trece mi-a venit în gând să fac o listă de cărţi/serii care urmează să le comand!

1. Cele nouă vieţi ale lui Chloe King

2. Atlasul de smarald

3. Predestinaţi

4. Otrăvurile din Caux

5. Vechiul Regat

6. Atlantida

7. Egiptul Antic

8. Academia vampirilor

9. Dune

10. Ucenicul din Araluen

11. Turnul întunecat

Însă, pe lângă toate aceste must-have-uri mai am de cumpărat şi continuările unor cărţi pe care le-am cumpărat, precum:

1. Cântec de gheaţă şi foc

2. Araminta Nălucilă

3. Cartea neagră a secretelor

4. Cronicile lumii pământene

5. Dinastiile

6. Jurnalele vampirilor

7. Orcii

8. Pendragon

9. Saga Arcului Lung

10. Tapiseria

11. Vampiraţii

12. Vampirii sudului

…şi ar mai fi şi altele, dar încă nu au apărut în română.

Acum mă uit pe listă şi realizez că o să dureze ceeeeeeeeeeeeva timp să cumpăr toate astea…So, give me money!:))

8 răspunsuri to “Must-have -urile!”

  1. Numerele1,2,8,9 si 10 le vreau si eu:)
    Intrebare intrebatoare:in ce perioada de timp vrei sa le comanzi ca e vorba de serii…:)

    • O intrebare foarte buna…Nu stiu in ce perioada de timp + ca am uitat sa precizez de continuarile seriillor pe care le am (ceea ce voi face imediat)..probabil destul de mult timp:D, insa desi ucenicul din araluen l-am pus pe lista cred ca va cadea pentru ca editura nu a mai continuat..si seria e bestiala, am vazut pe site-ul autorului mai multe despre cartile sale:)

  2. Sugerez sa faci o lista si cu cele care nu au aparut la noi inca. Doar le vei vrea si pe acelea, nu? O sa fac si eu o lista pe blog :D, eventual pe mai multe parti :))
    Ps: Azi a venit Puterea celor sase. Dupa Blaze de S. King ma apuc si de ea. 😀

    • Am vrut sa fac lista…Insa cele care nu au aparut la noi, in-afara de Eragon 4, nici nu cred ca vor mai aparea…E vorba de seriile oprite de CJ:(…
      Astept parerea ta dupa ce citeste Puterea celor Sase..Am mai auzit pareri mai nefericite ca actiunea este doar spre final..Se pare ca pe mine m-a prins mult mai bine decat pe altii:). Mie chiar imi place seria si ideea cartii si sper sa nu te dezamageasca dupa ce o citesti, desi nu cred ca o va face!

  3. Felicitari pentru „Caderea”!Ti s-a implinit dorinta:)

  4. Fashion_Cat Says:

    Otravurile din Caux sunt doua cartii foarte interesante, chiar merita citite 😀

Lasă un răspuns

