My books (27)

Ceva cu adevărat ciudat – volumul 1 – Amuleta din insula vârcolacului – de Chris Mould

Ceva cu adevărat ciudat – volumul 2 – Fantoma amiralului fără cap – de Chris Mould

Poveştile bardului Beedle – de J.K.Rowling

Crăciunul mincinoşilor – de Ivona Boitan

4 răspunsuri to “My books (27)”

  1. Cate pagini are craciunul mincinosilor? Si despre ce e vorba in ceva cu adevarat ciudat?

    • Nu am cartea la indemana ca sa iti spun, dar e mai mult o carte pentru cei mai micuti…si nu numai:)…cred ca in jur de 24:).

      Despre un baiat care merge in vizita la matusa lui (parca era matusa:) ) in Crampton Rock. Acolo descopera unele secrete despre un om varcolac…Cartea e micuta (sub 200 pag si marime mica), insa ideea principala e foarte tare. Vol 2 se gata foarte interesant!

  2. Ai terminat in sfarsit circu? cum a fost?

    • frumos! L-as fi terminat mai demult, dar chiar nu mai am timp sa citesc! Am citit foarte putine carti anul acesta! Acum am inceput Nemuritorul…am citit vreo 70 pagini si nu am inteles nimic:))

Lasă un răspuns

