Help!!!

După cum arată poza este vorba despre FORŢELE RĂULUI ABSOLUT – vol 1.

Am nevoie -pentru cineva – de această carte! Dacă cineva are cartea în formatul ediţie de chioşc în mai multe exemplare sau doreşte să o vândă, aş vrea să o cumpăr. La fel, dacă ştiţi vreun alt site, înafară de cel de la Leda (care are transportul prin curier + 21 lei taxa X( ) şi iShop (care m-a ţinut 3 săptămâni în aşteptarea coletului ca să mă anunţe întrun final că nu au cartea…), unde se poate găsi cartea (ediţie de chioşc), vă rog, lăsaţi-mi comentariu!

6 răspunsuri to “Help!!!”

  1. stiu ca aparuse iarasi sambata trecuta sau cu o saptamana inainte cu libertatea la chioscuri…prin pitesti o vazusem, daca nu poate pe site-ul libertatea, stiu ca au si ei carti on line
    sper ca te-am putut ajuta

    • Nu stiam ca mai apare, cu atat mai putin ca apare cu Libertatea…O sa incerc sa o caut si online si poate o gasesc prin vreo librarie daca a fost cu libertatea! Ms de sfat!

  2. Ai incercat in librarii?Eu am trecut ieri prin Alexandria si le aveau pe toate 3 in editie de chiosc

    • Nu am incercat! In Timisoara nici nu stiu pe unde pot gasi librarii:))…Stiu una Alexandria in Deva, insa nu mai ajung pe acolo:(…O sa caut librarii… Ms pt sfat!

  3. Am vazut la humanitas cu pretul de 11lei. Chiar ieri am fost. (^_^)

Lasă un răspuns

