My books (30) + Primele 2 cărţi din 2012

În ultima săptămână din decembrie am mai primit câteva colete cu cărţi – unele dintre ele neaşteptate pt că mi s-a greşit ceva la comandă 🙂 -. Mai întâi vă arăt primele cărţi primite în 2012, şi anume, primele 2 volume din seria Odiseea dragonului:

Am mai primit de la Nemira, cărţile astea:

…şi astea:

…şi astea:

De la Leda am primit:

Cam atât pentru moment. Mai aştept un pachet de pe librărie.net şi propabil le voi poza şi pe acelea!

4 răspunsuri to “My books (30) + Primele 2 cărţi din 2012”

  1. Si eu am primit de curand cartea Misterul regelui. Despre Scris- Stephen King…sper ca voiapuca sa o citesc in curand!

  2. Frumos ! =p~
    Ai sponsorizare ?

Lasă un răspuns

