Atracţie de Elena Costea

  Am văzut această carte pe alte bloguri şi m-am interesant de unde pot să o cumpăr şi, evident, am cumpărat-o! Este prima carte de autor român pe care am citit-o şi pot spune: Mi-a plăcut! Cartea este constituită din 3 părţi: Atracţie, Călătorie, Destin. Am început-o, neştiind la ce să mă aştept. Am cunoscut-o pe Ema, o fată din Manhattan care după ce câştigă un concurs de esee pleacă într-o excursie, mai mult un schimb de experienţe, în Anglia, împreună cu prietena ei cea mai bună, Magda şi tatăl acesteia (care este şi directorul şcolii) pe nume Brian. Apropierea de Brian îi oferă Emei şansa de a-l cunoaşte mai bine şi încetul cu încetul ea se îndrăgosteşte de tatăl Magdei.

Cuprinsă între Brian şi Sean (vărul Magdei pe care îl îndrăgeşte), Ema ajunge să petreacă mai mult timp cu Brian şi să afle mai multe despre trecutul acestuia.

Obişnuită s-o vadă beată şi drogată pe Magda, aceasta nu dă importanţă unui moment vital când Magdei îi este rău totul sfârşindu-se tragic.

Vă recomand să citiţi această carte, să vedeţi cum viaţa cuiva se poate schimba în câteva clipe şi bineînţeles să aflaţi cum se termină povestea.

Cartea poate fi cumpărată de aici sau puteţi contacta autoarea la adresa de mail: e.lenacostea@yahoo.com (mai multe detalii aici).

Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.
Te privesc în ochi, mă eviți. Viața e mai mult decât o imagine panoramică, dar mă tratezi ca pe o efemeritate. În curând o să mă sting.

Număr de pagini: 129

Editura: Scrisul Românesc

3 răspunsuri to “Atracţie de Elena Costea”

  1. Pare interesanta cartea.

  2. […] de Elena Costea (recenzia aici). Like this:LikeBe the first to like […]

Lasă un răspuns

