My books (32) (Ultimele achiziţii)

Am mai primit nişte colete săptămâna trecută care au conţinut:

…mai pe scurt:

– pe blogul lui Mmada am câştigat: Aleph de Paulo Coelho

Alchimistul de Paulo Coelho

– de pe elefant.ro am luat:

Cronicile Spiderwick – volumul 1 – Cartea fantastică – de Tom Daterlizzi şi Holly Black

Cronicile Spiderwick – volumul 2 – Ochiul magic – de Tom Daterlizzi şi Holly Black

Araminta Nălucilă – volumul 2 – Sabia din grotă – de Angie Sage

– lichidările de pe nemira.ro şi pachetele avantajoase de pe librărie.net m-au făcut să cumpăr:

Iarna la Madrid * şi ** de C.J. Sansom

Jumper – volumul 2 – Reflex – de Steven Gould

Sfârşitul pământului * şi ** de Lucius Shepard

Zero de Jess Walter

Moştenirea lui Marti Barbany * şi ** de Chufo Llorens

Temeraire – volumul 1 – Dragonul maiestăţii sale – de Naomi Novik

Trilogia arcanelor – volumul 1 – Cântul arcanelor – de Thierry Carmes

Trilogia arcanelor – volumul 2 – Plângerea arcanelor – de Thierry Carmes

Cat Royal – volumul 1 – Diamantul din Drury Lane – de Julia Golding

Epoca descoperirilor – volumul 1 – Atlasul secret – de Michael A. Stackpole

Epoca descoperirilor – volumul 2 – Hărţile prevestitoare – de Michael A. Stackpole

Secret – volumul 1 – Numele acestei cărţi este secret – de Pseudonymous Bosch

Trilogia cercului – volumul 2 – ROŞU Imposibila salvare – de Ted Dekker

Trilogia cercului – volumul 3 – ALB Fantastica urmărire – de Ted Dekker

Valentin Lettendre – volumul 1 – Dragoste, magie şi vrăji – de Gudule

Destinaţia mea: stelele de Alfred Bester

Viteza luminii de Javier Cercas

O afacere îngrozitor de bestială – volumul 1 – Vârcolac contra dragon – de Băieţii fioroşi

Ordinul templierilor – volumul 2 – Codul onoarei * şi ** – de Jack Whyte

Furtuni pe Nil – volumul 3 – Triumful lui Seth

 

23 răspunsuri to “My books (32) (Ultimele achiziţii)”

  1. Wow… tot ce pot spune este wow! Codul onoarei arata foarte bine. Lectura placuta.

  2. Wow…Lectura placuta!

  3. omg…ce de cartii:X:X./…..fenomenal..si eu vreau atatea carti:((…si sa ajunga asa deodata:))

  4. Heiii, uite aici un nou forum CJ: http://corintjuniorforum.forumgratuit.ro/
    E la începuturi, dar… mda.

  5. Cate carti! :X Lectura placuta!

  6. Frumos. Sa imi zici cum sunt cartile de Coelho si o Carte igrozitor de bestiala… A, da, si Numele acestei carti este secret! Ce ciudat suna :))

  7. Ai idee cand apare vol 3 din Epoca desoperirilor? Am citit vol 1 si 2 iar acum nu gasesc pe nicaieri vol 3.

    • Sincer, nu am nicio idee! Le-am dat un mesaj sa ii intreb despre ea. Daca o sa imi raspunda o sa te anunt cu un reply la comentariul de la acest post!

  8. I’m gone to convey my little brother, that he should also visit this website on regular basis to get updated from most recent news update.

Lasă un răspuns

