Frenezia de Francesca Lia Block

După o perioadă în care am citit doar cărţi de la Corint Junior am ales o carte micuţă (Frenezia) de la Corint Teens. Am citit cartea într-o zi, mai precis ieri, şi sincer, mi-a plăcut.

La vârsta de 13 ani lui Liz i se întâmplă ceva ciudat. Când mama ei se întoarce de la vânătoare cu un lup în spatele camionetei aceasta ia foc, dorindu-şi să-şi omoare mama. Atunci îşi dă seama că viaţa ei s-a schimbat.

Văzută ca o fată ciudată, fără prea mulţi prieteni  Liz trebuie să ascundă şi relaţia cu Corey, un băiat de culoare, care nu este acceptat de părinţii săi, în spatele unei false relaţii cu Pace, cel mai bun prieten al ei. Dar şi Pace ascunde ceva. Este gay, iar în oraş cei ca el nu sunt prea bine priviţi. Dar Liz continuă să ţină ascuns un secret de teamă că Corey o va respinge. Liz şi Corey continuă să se întâlnească pe ascuns în pădure, acolo unde în nopţile cu lună plină, criminalul iese la vânătoare.

Recomand cartea care poate fi cumpărată de aici cu 20% reducere.

LIZ ARE UN SECRET TULBURĂTOR.

Când a împlinit treisprezece ani, lui Liv i s-a întâmplat ceva care i-a schimbat complet viaţa. Din acest moment, se simte pierdută…nu se mai regăseşte în nimic. Singurele clipe în care este cu adevărat ea însăşi sunt cele petrecute alături de prietenul ei, Corey, în pădurea din jurul oraşului în care cei doi locuiesc. Dar lucrurile continuă să se complice: în pădure, Liv este urmărită de o femeie misterioasă, un grup de băieţi ciudaţi o pândesc… şi tot aici află de blestemul ce pare că o va bântui pentru totdeauna.
Blestemul care, cu patru ani în urmă, i-a provocat FRENEZIA. Şi care i-o poate provoca din nou, cât de curând…

Titlul original: The frenzy

Traducere de: Carmen Botoşaru

Număr de pagini: 222

Editura: CORINTeens

2 răspunsuri to “Frenezia de Francesca Lia Block”

  1. Uite ca am si eu cartea asta acasa si nu stiam exact cu ce se mananca. Am vrut sa ma apuc sa o citesc, dar m-am apucat de altele si am amanat-o. Multumim pentru recenzie. (^_^)

  2. ellaangelus Says:

    Mie mi-a placut Frenezia, a fost draguta 🙂

Lasă un răspuns

