Cele nouă vieţi ale lui Chloe King 1 – Căderea de Liz Braswell

La prima vedere cărţile în acest gen (cu nişte tipi ciudaţi urmăriţi de o organizaţie ucigaşă sau fiinţe de pe alte planete precum Moştenitorii Lorienului şi Jumper) îmi plac la nebunie. Chloe King nu a fost chiar aşa. Plăcută! Dar cam atât. Cel puţin “Căderea” primul volum al seriei. Mă aşteptam la altceva, la mai multă acţiune, să pună mai bine punctul pe i. Adică tipa pică de la 64 m şi juma de carte nici că-i pasă de acest lucru şi umblă numai după băieţi…Trecând peste toate astea, finalul a fost mai interesant, au apărut şi maniacii care fac cartea să fie mai palpitantă. Volumul 2 se anunţă mult mai bun.(poate va fi la fel de bun ca “Puterea celor Şase” raportat cu “Eu sunt numărul Patru”)…Dar pentru moment, pentru mine,  seria “Cele nouă vieţi ale lui Chloe King” este doar plăcută.

Pentru că unul dintre cei mai buni prieteni ai lui Chloe King, Paul, nu-i poate fi alături la a 16-a aniversare, Chloe hotărăşte să sărbătorească mai repede în Turnul Coit. Alegerea turnului nu pare să fi fost aşa bună (sau să fi fost?) pentru că din acel moment viaţa ei începe să se schimbe. După ce a supravieţuit misterios căderii din turn (de la 64 m), Chloe se schimbă. Capătă mai mult curaj şi îşi face un iubit, sau doi, sau trei, devine mai rapidă, îi cresc gheare, mai precis, tot ce are o felină.

Însă noile ei puteri aduc doar necazuri. O organizaţie ce luptă în numele Domnului, numită A Zecea Lamă, atacă şi ucide de zeci de ani oameni ca ea. Din prima întâlnire cu un membru al acestei organizaţii scapă cu greu cu nişte răni grave. Dar va scăpa în faţa unei duzini de ucigaşi? Şi cine sunt cu adevăraţi iubiţii ei?

Cartea poate fi cumpărată de aici (reducere 39%).

Chloe King este o fată obişnuită. Merge la şcoală, îşi face temele, mai trage uneori chiulul de la ore, se ceartă cu mama ei – şi se îndrăgosteşte de un băiat…sau doi.

Dar, înainte de a împlini şaisprezece ani, descoperă că i se întâmplă multe lucruri ciudate: îi cresc gheare de pisică, vede perfect pe întuneric, devine tot mai agilă, iar când cade din cel mai înalt turn din San Francisco moare, după care învie.

Pe măsură ce află adevărul despre originile ei, totul devine o luptă pentru supravieţuire. Din fericire pentru Chloe, ea mai are încă opt vieţi. Dar oare îi vor fi suficiente?

Titlul original: The nine lives of Chloe King 1 – The fallen

Traducere de: Adrian Deliu

Număr de pagini: 286

Editura: LEDA

 

3 răspunsuri to “Cele nouă vieţi ale lui Chloe King 1 – Căderea de Liz Braswell”

  1. Volumul 2 e prost. Volumul 1 e chiar bun, pe langa 2…
    `miku

    • Ow! Nu-mi place ce imi zici:(. Inseamna ca nu ar trebui sa mai am atatea asteptari de la serie:(. O sa probez volumul 2 putin mai spre seara 🙂

  2. Am dat vina pe noua ei conditie in legatura cu faptul ca era obsedata de baieti. :)) Imi aminteste de Dark Angel (serialul) in care Max avea ADN de pisica si avea anumite perioade in care era… in calduri; nu parea sa poata sa se controleze asa ca poate asta era si aici.
    Acum 2 zile am citit-o si eu si am terminat-o in timp record. Povestea a fost draguta, mi-a placut, nu a fost asa de rau precum auzisem. :))
    Dar, miku, nu imi place ce aud. Eram curioasa in legatura cu vol 2 si voiam sa mi-l cumpar.

Lasă un răspuns

