Cele nouă vieţi ale lui Chloe King 2 – Răpirea de Liz Braswell

Concluzia mea după ce am citit primele două cărţi: Seria a fost scrisă doar şi doar pentru bani. Am impresia că autoarea s-a chinuit să scrie seria, că nu a avut deloc idei şi că a tot povestit ce fac personajele şi pe unde se tot plimbă ca să se adune câteva pagini şi să poată lua 40 lei de la noi pe fiecare carte (De remarcat: am cumpărat cu 48 lei cartea URZEALA TRONURILOR care are de 15 ori mai multe pagini şi e de muuuulte ori mai bună ca aceasta.). Acum nu pot zice că nu mă tentează şi a treia carte  după modul cum s-a terminat aceasta, dar ştiţi cum e: cu o floare nu se face primăvară, deci cu 10 pagini bune, cartea tot praf rămâne (iar în 10 ore -de scris- ai făcut o carte). Mai jos câte ceva despre carte:

După ce a reuşit să scape cu viaţă din lupta de pe pod cu Coţcarul, Chloe este dusă în sediul firmei Firebird, ascunzătoarea Semeţiei. Află că nu este o persoană obişnuită, ci o Mai, o descendentă dintr-o rasă de feline; întâlneşte şi alte persoane ca şi ea, membrii ai Semeţiei.

La mai multe zile de când a ajuns în sânul Semeţiei, află că mama sa a fost răpită şi cu ajutorul lui Brian îşi dă seama că Ordinul este în spatele acestei răpiri. Chloe îi propune un schimb conducătorului Ordinului: ea pentru maică-sa.

Cartea poate fi achiziţionată de aici.

Pentru Chloe King, viaţa devine din ce în ce mai palpitantă. Ea nu este nicidecum o adolescentă oarecare, iar faptul că se dovedeşte a fi descendenta unei rase mitice de feline o transformă în ţinta principală a războinicilor din Ordinul A Zecea Lamă.

O povară greu de dus pentru o fată de şaisprezece ani, dar destinul ei este pecetluit şi trebuie să se împlinească. Ea este Aleasa şi trebuie să-şi salveze semenii, chiar cu preţul sacrificiului suprem. Dar să nu uităm că are nouă vieţi!

Titlul original: The nine lives of Chloe King 2 – The stolen

Traducere de: Adrian Deliu

Număr de pagini: 286

Editura: LEDA

 

5 răspunsuri to “Cele nouă vieţi ale lui Chloe King 2 – Răpirea de Liz Braswell”

  1. Stii ce ar fi fost bine? Sa le fi concentrat pe toate 3 intr-o singura carte.

    • Exact! A facut 3 carti pentru un castig mai bun si de primele doua s-a ales praful. Chiar ar fi fost mult mai bine sa fie doar o carte. Ideea cartii mi se pare oarecum buna, dar autoarea nu a stiut sa se foloseasca de ea. E prea simplu ce a facut in primele doua carti, tinand cont ca prima carte incepe cu un prolog care te duce cu gandul la o serie mai violenta si mai spectaculoasa, plina de rasturnari de situatie si multa lupta, actiune, suspans…parca nu a avut idei (poate chiar nu a avut idei…)

      • Inca nu am citit-o pe a doua, dar mi-ar placea. Prima a ramas oarecum in plop. Si indiferent de cum sunt as vrea totusi sa termin seria. Cel putin e trilogie si nu s-a intins pe n carti. Ma refeream si la faptul ca in uk de ex cele 3 carti sunt intr-o editie de o singura carte de vreo 700 de pag. Mi-ar fi placut sa apara si la noi asa.

        • Si eu am sa citesc intreaga serie, iar ideea cu toate 3 cartile intruna singura ar fi fost excelenta.

      • Oricum, mi-a placut pentru ca este printre putinele serii in care fata, pesonajul principal nu este complet impiedicata si este capabila sa se apare singura. Am citit destul carti in care fata are abilitati speciale si nu stie sa le foloseasca.

Lasă un răspuns

