2 ani + concurs

UPDATE: Câştigătorul este fmirel. Trimite-mi adresa la booksvps@yahoo.com.

După cum se vede şi în numele postului şi în poză astăzi se sărbătoreşte ceva:). Blogul face 2 ani (wow, ce repede a crescut!=))) şi m-am gândit să sărbătoresc printr-un concurs. Premiul este o carte, cea de mai jos din poză. Încă nu m-am gândit ce să faceţi pentru carte. Aş vrea să nu aleg prin tragere la sorţi sau prin random.org căci se poate spune că influenţez câştigătorul. Probabil va fi ceva de genul: comentarii sau … (nu mai am altă idee, poate îmi spuneţi careva), oricum ceva care să nu fie neapărat sortit norocului. Mai multe detalii despre concurs pe la amiază dacă nu o să uit (voi pune un update la sfârşitul postului).

Acum ar trebui să spun câte ceva ce s-a întâmplat în aceşti doi ani.

Blogul a fost creat ca să fiu mai aproape de cărţi, deşi crearea lui şi a altor câteva zeci au dus la uciderea unor bloguri bune, unul dintre ele fiind cel al lui Shauki (să sţii că crează dependenţă :))),dar aş renunţa la el dacă s-ar întoarce veteranii. Pe parcursul anilor am cunoscut câteva persoane, iar cu unele mai vorbesc pe mess: alexa, mada, andu, adrian şi mirel (cred că doar cu voi am vorbit:D).
La început am postat mai multe chestii pe blog, precum detaliile despre autori, publicitate la cărţi (asta mai puţin), despre unele continuări şi poze cu cărţile mele, dar am schimbat treaba, iar acum mă bazez doar pe posturi cu recenzii. În dreapta blogului se pot accesa paginile cu poze cu biblioteca, lista cu cărţile sau topurile mele. În curând voi face curăţenie (de toamnă:))) pe blog şi voi lăsa doar recenziile……………Cam atât!

UPDATE: N-am nicio idee despre cum ar trebui să organizez concursul aşa că cei care doriţi cartea lăsaţi un comentariu la această postare prin care mă anunţaţi că vă înscrieţi la concurs. În cazul în care nu îmi vine nicio idee, voi face tragere la sorţi.

UPDATE 2: Până la urmă am decis ca să aleg câştigătorul printr-o competiţie de comentarii. Ideea e următoarea: începând de sâmbătă ora 00:00 se vor număra comentariile la orice postare de pe blog. Cine s-a înscris în concurs cu comentariu la această postare că ar participa pentru carte, acel comentariu va valora dublu. Deci mirel, alexa şi larisa aveţi deja 2 comentarii [2p]. Până vineri la ora 23:59 oricine poate lăsa comentariu la această postare ca să se înscrie în concurs şi să plece de la 2 comentarii. De sâmbătă dimineaţa comentariul lăsat la această postare cum  că vă înscrieţi nu se va puncta cu 2 p, dar puteţi participa la concurs. Să revin la concurs!

Deci, concursul de comentarii va începe sâmbătă la 00:00 şi va ţine până marţi la 23:59. Un comentariu o să îl punctez doar dacă are cel puţin 2,5 rânduri ( să fie la subiect ) şi să nu fie două comentarii ale aceleiaşi persoane consecutiv (voi puncta doar unul). Pentru că nu am reuşit să editez blogul, comentariile lăsate la postările din categoria Recenzii vor fi punctate normal, adică 1 p, iar celelalte din alte categorii cu 0.5 p. Aş mai spune că comentariile lăsate între orele 00:30 şi 05:30 vor valora cu 50% mai mult  (recenziile 1.5p, alte comentarii 0.75p ) Cam atât!

11 răspunsuri to “2 ani + concurs”

  1. mult succes tuturor participanților. Dacă doriți să promovam acest concurs pe siteul nostru va rugam contactati-ne. Toate cele bune, Echipa eConcursuri.com

  2. poti sa faci un concurs de creatie 🙂

    • M-am gandit la o astfel de varianta, doar ca se punea problema ca de ce ai ales pe acela cand celalalt era mai bun. Am vrut sa evit o astfel de chestie ca sa nu se creada ca am vrut sa aleg pe cineva anume ca si castigator.

  3. A…si La Multi Ani! >:D<

  4. In primul rand, la multi ani si iti urez in continuare succes si cat mai multi cititori:*
    In al doilea rand, vreau sa ma inscriu la concurs:D
    In al treilea rand, vreau sa iti zic cum as alege eu castigatorul premiului, idee e inspirata de la d3sprecarti.wordpress.com.
    Te intreb cum?In functie de punctaj!
    Ce punctaj?Ei bine, daca ne dorim cartea, nu cred ca e chiar frumos din partea noastra sa ne inscriem si sa asteptam sa o primim:D
    Pe un termen de timp, trebuie sa dam comentarii la postarile tale.
    Cine comenteaza primul are 4 puncte, al doilea are 3 puncte, al treilea 2 si restul cate un puct. Cand se sfarseste termenul, adica perioada concursului, aduni punctele fiecari si concurentul cu cel mai multe puncte primeste cartea.
    Bineinteles ca ne poti da sarcini prin care sa castigam mai multe puncte:D

    • Ma gandeam si eu la comentarii la recenzii, doar ca majoritatea nu au ce comenta la recenziile mele caci nu prea am vazut sa citeasca altii ce citesc eu. Voi vedea

  5. La multi ani blogului!

Lasă un răspuns

