Araminta Nalucilă 1 – Casa mea bântuită de Angie Sage

  Aveam de ceva vreme volumele 2 şi 3 din serie, dar nu le puteam citi căci nu aveam primul volum. L-am cumpărat şi am primit o nouă surpriză marca CJ. Cartea era prinsă greşit, se citea de la coadă la cap. Altă surpriză CJ a fost volumul 2 din Tunele în care după pagina 212 venea 315 ca mai apoi să revină la 250 (deci tot nu erau toate paginile). Revenind la Araminta Nălucilă…Este genul de carte micuţă în care nu se pune mare accent pe descriere, dar care are un subiect plăcut şi interesant. Aş compara-o cu alte două serii în genul: Ceva cu adevărat ciudat şi Şcoala derbedeilor (micuţe şi interesante) şi aş clasa-o pe locul 2 după Ceva cu adevărat ciudat.

Araminta Nălucilă este o fată obişnuită, dacă prin obişnuită se înţelege că face exerciţii de fantomă, căci o fantomă este mai uşor de găsit dacă tu însuşi eşti o fantomă. Dar într-o zi mătuşa Tabby o anunţă că vrea să vândă casa. Nici prin cap nu-i trece Aramintei să o lase să vândă casa. Când o femeie de la MARI HOTELURI.SRL doreşte să vadă casa, Araminta face tot posibilul să o alunge. Se îmbracă în fantomă, foloseşte făină ca totul să pară mai misterios şi într-un final reuşeşte să alunge nepoftita.

Însă mătuşa Tabby nu se lasă cu una, cu două şi invită un grup de persoane să vadă casa. Araminta le-a pregătit o îngrozitoare ambuscadă prin care era sigură că o să-i sperie de-a binelea. Însă ambuscada nu are efect, iar musafirii par să îndrăgească şi mai mult casa. Va reuşi Araminta să îi alunge cu planul ultimei şanse acum când are de partea sa, nu una, ci două fantome?

Cartea poate fi cumpărată de aici.

ACEASTĂ CASĂ NU E DE VÂNZARE

Araminta Nălucilă locuieşte într-o minunată casă veche şi bântuită, însă îmbufnata ei mătuşă Tabby vrea să se mute. Mătuşa Tabby e hotărâtă să vândă casa; Araminta trebuie neapărat să o oprească!

Cu ajutorul unei armuri bântuite pe nume Sir Horace, al unei fantome pe nume Edmund şi dând dovadă de multă imaginaţie, Araminta urzeşte un plan pentru o Îngrozitoare Ambuscadă, un plan atât de groaznic, încât s-ar putea să funcţioneze!

Titlul original: Araminta Spookie 1 – My haunted house

Traducere de: Mirella Acsente

Număr de pagini: 133

Editura: CORINT JUNIOR

5 răspunsuri to “Araminta Nalucilă 1 – Casa mea bântuită de Angie Sage”

  1. Super interesanta:D Cam naspa cu „surprizele” CJ

  2. Daca ai comandat-o trebuia sa o trimiti inapoi si sa ceri una noua, buna…. Oricum, mie mi-a placut seria asta. Aceasta a fost prima carte pe care am citit-o vreodata de placere si de aceea simt ca am o legatura speciala cu ea (practic a fost a doua carte citita, prima a fost 5 saptamani in balon de Verne dar cum am citit-o in clasa a doua si nu am inteles atunci mare lucru din ea si am fost fortata sa o citesc nu o consider ca fiind prima carte… singurul lucru cu care am ramas din ea era o priveliste cu o cascada si cu balonu ce era sa se prabuseasca in ea…)
    Mi-a placut mult cartea asta. Ia spune… ceva cu adevarat ciudat merita?

  3. Eu sincer nu am avut niciodata „surprize”. Intotdeauna cei de la Corint mi-au trimis cartile in conditie perfecta. Iar in rest, doar la Nemira mi s-a intamplat sa mai aiba ceva zgarieturi, dar nimic major, mai degraba din cauza transportului cred.

    • Si eu am primit carti mai zgariate de la nemira, dar am zis ca la reducerea pe are o au (si la ce preturi sunt) merita!
      Si de la corint am primit carti bune, doar astea doua au facut exceptie (poate nu stiau de ele sau poate au vrut sa se scape de ele – ca de oricare alta )…Urasc cand lipesc preturile pe carti, tot de la Corint am Legendeer 1 – Umbra minotaurului care are o pata urata pe coperta (si inca pe fata) de la un pret dezlipit…(Si pe academia vampirilor 2 mi-au scris cu pixul pretul pe coperta :D)

Lasă un răspuns

