Help [again] :))

Deci, ce vreau acum – – – carti… Vreau sa cumpar si sa citesc carti scrise de autori romani tineri. Cat de tineri:-?…Sa zicem pana in 20 de ani! [daca depasesc varsta asta nu’i nimic, dar as vrea cat mai tineri].

Toti care stiti, si doriti sa imi ziceti si mie, lasa-ti un comentariu la postarea asta.

Update😀 : Cunosc deja cartile: Lily of the valley:  Lena Turner si misterul fratelui pierdut de Maria Alexandra Ion

Zidul de foc de Blanca Borbely (comandată)

Atractie de Elena Costea (recenzia aici).

8 răspunsuri to “Help [again] :))”

  1. Sincer, chiar nu stiu;)) Sper sa gasesti cat mai multi si sa imi zici si mie te rog cativa:D

  2. Buna. Interesanta cererea ta…problema cum o vad eu: oricine poate deveni autor daca gaseste o editura care i publice ce a scris. Dar nu oricine are bani sa faca treaba asta, am mai auzit studenti care se apuca de scris si asa sunt remarcati si ajutati prin publicare, reclama etc. Nu mi aduc aminte un nume, recomandat de o colega, un pusti care a castigat un concurs si ia fost publicata cartea.
    Totusi, am gasit ceva, poate stii si tu : http://www.mariaalexandraion.ro/despre-carte/ O fata de 14 ani care a publicat o poveste si a avut lansarea la Gaudeamus.

  3. Incearca razboiul reginelor de Oana Stoica Mujea alaturi de Sarmana si celelalte thrillere scrise de ea, „…si la sfarsit a mai ramas cosmarul” de Oliviu Craznic, Amurg la Marea Neagra de Domnica Radulescu, Crima la timpul trecut de Adina Speteanu… Daca vrei mai multe, uita-te printre titlurile de la Tritonic, ei au carti de autori romani tineri 🙂

  4. Autori romani tineri… pai singurii pe care-i gasesti (si care sa fie atat de tineri) sunt cei de la tritonic. In rest celelalte edituri nu risca sa publice debutanti. A, si am mai fi eu si Silvana cand o sa reusim sa ne terminam cartile 😀

Lasă un răspuns

