A venit moşu’! [1]

Din fericire mai devreme cu o zi!:D. De fapt, a tot venit pe parcursul săptămânii ăsteia. Şi cred că îl va prinde şi Anul Nou tot ducându-mi mie cadouri :)).

Să vă arăt cu ce a venit!

Mai întâi, a adus un aparat foto [cu o săptămână întârziere, dar important e că l-a adus] fără de care nu aş fi putut să vă arăt ce-o să vă arăt :))

Ieri m-a sunat iarăşi moşul cum că mi-a adus ceva [din păcate a trebuit să-i plătesc transportul…şi bunurile :)) ]. Mai jos, acel ceva.

IMG_0027

Tărâmul întunericului 1 – Potirul de sub stâncă de Susan Cooper

Septimus Heap 6 – Fieful de Angie Sage

IMG_0025Johnny Maxwell 1 – Doar tu poţi salva omenirea de Terry Pratchett

Ucenicul din Araluen 1 – Ordinul haramirilor de John Flanagan

IMG_0024Capcana de Sarah Wray

Omul nepotrivit de John Katzenbach

Iar vineri, moşul mi-a trimis şi acestă carte 🙂

IMG_0029Revelaţia lui Peter Shock 2 – Omul de smoală sau hoţul timpului

Un răspuns to “A venit moşu’! [1]”

  1. Inafara de Capcana, pe care am primit-o si eu, tot ce ai aici vreau si eu!! Mai ales omul de smoala, Potirul de sub stanca si Fieful

Lasă un răspuns

