Concurs „Stăpânul dinozaurilor”

UPDATE 3: Toţi participanţii care nu au câştigat, dacă vor participa la următorul concurs vor avea o intrare în plus. 95% concursul următor va fi tot cu cărţi de la CJ nemira. Probabil va începe săptămâna viitoare.

UPDATE 2: Noul câştigător este alexa700. Aştept datele tale pe paul.voica@yahoo.com,  până diseară (17 ian, ora 21).

Mai jos, noua filmare :

UPDATE:  Câştigătorul este fmirel. Aştept datele tale pe paul.voica@yahoo.com,  până diseară (16 ian, ora 21).

Mai jos filmarea :)) :

Premiul este cartea Stăpânul dinozaurilor.

Justin-Richards-Stapanul-dinozaurilor-poza-t-P-n-Stapanul-dinozaurilor-poza

Pentru a participa la concurs trebuie să lăsaţi un comentariu la acest post cu răspunsul la întrebarea:

Ce altă carte de la editura ce a scos ‘Stăpânul dinozaurilor’ aţi mai citit? [dacă aţi mai citit]

Concursul se încheie marţi, 15 ianuarie 2013. Miercuri va fi anunţat câştigătorul, joi urmând a trimite premiul. Câştigătorul va fi ales prin tragere la sorţi.

27 răspunsuri to “Concurs „Stăpânul dinozaurilor””

  1. Nu am mai citit niciuna, dar mi-ar placea sa fie aceasta prima.
    Ar fi un dragut chiar super fain de ziua mea care cade in ziua in care pui tu cartea la posta :))

  2. eu am mai citit de la corint junior deocamdata doar legendele troiei

    • Hmmm..Comentariul de la tine nu s-a postat direct, a intrat la spam. Bine ca am intrat si am vazut ca de obicei nu prea verific daca am comentarii la spam decat o data la muuulte luni 😀

  3. Sa vedem. Dosarele Joshua, Ucenicul Vraciului, Tunele, Septimus Heap, Copiii Lampii Fermecate, Endymion Spring, Tatuaj cu sange de monstru, Karazan, Piratica, Cartea Minciunilor, Cartea timului, Charlie Bone si muulte altele. As putea continua lista pana maine. :)) Dar cum tie iti trebuie numai una o sa spun Codul Haosului deoarece este scrisa de acelas autor.
    Frumos concurs. 🙂
    Succes!

  4. Septimus Heap, Magie. 🙂

  5. Sincera sa fiu…nu prea multe. Am citit descrierile la o multime de carti si mi s-au parut extrem de interesante, dar nu am mai ajuns sa le si cumpar( Prima pe lista este Tunele) . Deci, minuscula mea lista consta in Paranormal si vreo doua carti din Cercul Secret.

  6. Pantea Ciprian Says:

    Tunele, Ucenicul Vraciului.

  7. ceva cu adevarat ciudat ambele volume
    tunele
    Cronicile Warstone-dar nu pe toate 🙂
    Codul Haosului-care este scrisa tot de acelasi autor
    Sunt cam putine stiu….dar o sa mai citesc

    • Nu ii nimic daca sunt mai putine; nu era nimic nici daca nu ai fi citit nici una, intrebarea e pusa doar asa ~sa fie ceva~ ca sa intrati in concurs! 🙂

  8. Este miercuri :p 😉

  9. hey imi zice ca videoclipul e privat

  10. da merge! si sa sti ca nu sunt dezamagit 🙂 ba chiar ma bucur pentru alexa!

Lasă un răspuns

