Timpuri de dinainte de Animorfi 4 – Visser

Visser  Îmi plănuisem să nu mai întârzi cu recenziile şi totuşi, iar, a nu ştiu câta oară, am rămas în urmă. Cam de o săptămână am terminat ultima carte  din seria Timpuri de dinainte de Animorfi şi am rămas surprins cât de interesantă este. Păcat că la noi nu mai apare seria propriu-zisă, Animorfi, care are până acum în jur de 50 de volume :)). Contrar părerii lui alexa700, căreia nu i-a plăcut aşa de mult acest volum, eu l-am îndrăgit [poate e cam mult spus] şi l-am trăit, ţinând partea Visserului Unu în războiul pe care îl duce contra Visserului Trei.

Cartea diferă de celelalte, faţă de prima (n-am înţeles aşa multe din acest volum), faţă de a doua şi faţă de a treia în care predomina războiul, în acest ultim volum aflându-ne la judecată. În faţa Consiliului celor Treisprezece trebuie să răspundă pentru faptele lor, Visser Trei (sau Esplin, după cum apare în cartea a doua) primul yeerk care a controlat un andalit şi Visser Unu, primul yeerk (de fapt yeerkă) care a controlat un om. În caz că nu ştiaţi, Visser este gradul cel mai mare pe care îl poate obţine un yeerk (exceptând intrarea în Consiliul celor Treisprezece), cel mai bun dintre Visseri având numărul unu (şi tot aşa în ordine crescătoare).

Visser Unu este acuzată că şi-a trădat poporul, că a fugit pe planeta numită Pământ şi a renunţat să se întoarcă acasă. Visser Trei e acuzat că a ucis pe ascuns membrii ai poporului său şi a minţit Consiliul.Pe cine va condamna Consiliul celor Treisprezece la moarte în momentul în care adevărul iese la suprafaţă? Visser Trei care controlând o femeie, s-a lăsat condusă de sentimente şi a născut doi gemeni sau Visser Unu care a înscenat moartea Bandiţilor Andaliţi chiar în timpul judecăţii, ca mai apoi adevăraţii Bandiţi să-ţi facă apariţia ?

Cartea poate fi cumpărată de aici.

K.A.Applegate a îndrăznit să se aventureze într-o lume întunecată, conturând imaginea unei rase hotărâte să supravieţuiască şi să cucerească – şi asta cu orice preţ.

Titlul original: Animorphs – Visser

Traducere de: Sorin Petrescu

Număr de pagini: 207

Editura: CORINT JUNIOR

6 răspunsuri to “Timpuri de dinainte de Animorfi 4 – Visser”

  1. Nu cred ca am gustat atat de bine aceasta carte deoarece am inceput-o cam pe la o luna dupa ce au inceput sa-mi placa cartile in general si nu prea am inteles-o si, de fapt, nici nu prea i-am aratat interes.
    Seria propriu-zisa (sau cel putin primul volum) in engleza este extrem de usor de citit. Le am pe toate in format PDF daca te intereseaza. Primul volum este superb si a intrecut Timpuri de dinainte de Animorfi. Ti-o recomand 🙂
    Spor la citit!

    • Poate ca nu ti-a placut pentru ca nu le-ai citit in ordine…
      Nu as vrea Animorfi in pdf ca nu imi place sa citesc pe PC. Nu vreau sa mai imi pun niste greutati la lista mea enorma de carti :)).

      • Ba le-am citit in ordine :)) Le stiu ordinea. Scrie si la sfarsit, pe ultima pagina.
        Cartile sunt foarte usoare. Le poate citii un copil din clasa a cincea cu [,] cuvintele pe care le invata in scoala. Oricum, sunt destul de usor de gasit si comandat si de pe net. Eu le-am citit fara dificultati reusind sa le dezleg intelesul precum in romana deci nu este mare lucru. Eu zic sa ti le cumperi totusi 😀 Merita

  2. No, de cartea asta stiam, dar nu i-am aruncat niciodata prea multa atentie. Probabil ca o voi citi si eu acum, totusi, dupa ce am citit recenzia ta 🙂

    P.S. Sper ca nu te superi daca las un link catre concursul meu aici 🙂

    http://inabookshelf.wordpress.com/2013/01/23/concurs-2/

    Sper sa participi si tu 😀

Lasă un răspuns

