My books (16)

În ultimele zile, de fapt, săptămâni, am adunat ceva cărţi: unele comandate, altele câştigate:)

Vampiraţii – volumul 1 – Demonii oceanelor – de Justin Somper

Vampiraţii – volumul 2 – Adâncurile morţii – de Justin Somper


Vampiraţii – volumul 3 – Vremurile terorii – de Justin Somper

Cartea neagră a secretelor – volumul 1 – de F.E.Higgins

Jurnalele vampirilor – volumul 1 – Trezirea – de L.J.Smith

Jurnalele vampirilor – volumul 2 – Lupta – de L.J.Smith

Jurnalele vampirilor – volumul 3 – Furia – de L.J.Smith

Jurnalele vampirilor – volumul 4 – Reuniunea – de L.J.Smith

Oksa Pollock – volumul 1 – Tărâmul invizibil – de Anne Plichota şi Cendrine Wolf

Şi: Dinastiile – volumul 1 – Războiul reginelor – partea 1 şi partea 2 – de Oana Stoica Mujea + semnul de carte „Give up the ghost” câştigate la concurs pe blogul Deei.

10 răspunsuri to “My books (16)”

  1. Spor la citit!!!Astept pareri despre Oksa Pollock:P

  2. Am vrut acum cateva saptamani sa imi cumpar si eu seria „Vampiratii”, dar nu stiu de ce m-am razgandit. As vrea sa imi zici ce parere ai despre ea dupa ce o vei citi. Eu doar sper ca nu este dedicata unei grupe de varsta gen 11-12 ani, asa cum am vazut pe un site. 🙂 Cat despre „Jurnalele Vampirilor”, eu cred ca le vei citi pe nerasuflate. In urmatoarele zile sigur imi voi cumpara si eu Oksa Pollock, caci este laudata peste tot cartea, observ.

    • Vampiratii inca nu le-am citit pt ca am foarte multe care trebuiesc citite. Nici Oksa Pollock nu am citit-o, dar cred ca o voi citi cat de curand. Cat despre Jurnalele vampirilor, eu sunt la vol 5 si sunt super:). Primele 4 nu sunt asa de groase si le vei citit foarte repede…de fapt si vol 5 il vei citi destul de repede pentru ca este scris destul de mare si e si foarte interesanta! Academia vampirilor ai incercat-o?

      • Ei bine, „Academia Vampirilor” mi-a trezit interesul, doar ca pana acum nu m-am gandit serios la ideea de a o cumpara. Cum eu sunt o impatimita a seriilor, banii mei merg in mare parte la continuarile de serii si de multe ori la ce apare nou. Dar am auzit multe pareri bune cu privire la „Academia Vampirilor” si banuiesc ca ar fi o achizitie pe care n-as regreta-o. 🙂 Tu ce parere ai despre ea?

        • Eu nu o am inca, dar vreau sa o cumpar. Si eu am auzit multe lucruri bune despre serie si mi se pare ca este peste Jurnalele vampirilor. O sa o cumpar candva… Casa noptii ai citit-o? Si asta e o serie care imi face cu ochiul..:D

  3. Hmm, n-am citit nici celebra „Casa noptii”. N-o am in biblioteca. Imi amintesc ca am avut odata tentativa de a o cumpara, doar ca am cedat in favoarea seriei „Vampirii din Morganville” si pot zice ca nu am regretat deloc. Chiar mai mult, seria scrisa de Rachel Caine este in topul listei mele de carti/serii preferate. 🙂

  4. Fashion_Cat Says:

    Te-ai apucat cumva sa citesti Oksa Pollok?Pentru ca eu am citi ~ 100 de pagini si nu prea imi place desi poate ca va fi totusi mai 9nteresanta pe parcurs…

  5. Salut! Ma intereseaza sa cumpar cartile; toate 3 volumele Vampiratii. Daca le mai ai, da-mi un mesaj pe whatsapp la nr 0754057903. Mersi!!

Lasă un comentariu