Poveştile Bardului Beedle de JK Rowling

Volumul POVEŞTILE BARDULUI BEEDLE cuprinde cinci poveşti minunate, fiecare conţinând un personaj magic.

POVEŞTILE BARDULUI BEEDLE au fost scrise pentru tinerii vrăjitori şi vrăjitoare în devenire. Istorioarele acestea au fost de secole o lectură preferată în prag de noapte, astfel că, pentru mulţi dintre elevii de la Hogwarts, Oala săltăreaţă şi Fântâna norocului fără cusur sunt la fel de cunoscute precum Cenuşăreasa şi Frumoasa Adormită pentru copiii Încuiaţilor. Cartea conţine următoarele poveşti:

Vrăjitorul şi oala săltăreaţă

Fântâna norocului fără cusur

Inima păroasă a vrăjitorului

Babbitty Rabbitty şi ciotul hohotitor

Povestea celor trei fraţi

Editura: EGMONT

6 răspunsuri to “Poveştile Bardului Beedle de JK Rowling”

  1. Bardul Beedle…cate amintiri frumoase ma leaga de cartea asta…am primit-o cadou la implinirea varstei de 18 ani si pot sa spun k am citit-o si mi se pare foarte interesanta

  2. n0thing`` Says:

    mda… frumoasa cartea 😉

  3. avand in vedere k e scrisa tot de JK Rowling…clar mi-a placut foarte mult:d

  4. mi`a placut foarte mult

  5. Ce3-mi place cartea

  6. Catalina Burlacu Says:

    O are cineva de vanzare?

Lasă un comentariu