Cronicile Wardstone 9 – Aliata vraciului. Eu sunt Grimalkin de Joseph Delaney

Cop_Aliata_Vraciului_Eu_sunt_Grimalkin_copy

Mult aşteptata carte I am Grimalkin a apărut şi la noi, iar aşteptarea nu a fost în zadar, cartea fiind una foarte bună. După cum se precizează şi pe copertă (în partea care se pliază), Aliata vraciului este prima carte din serie, care nu e narată de Tom, ci de Grimalkin, vrăjitoarea asasină a clanului Malkin, iar cei care aţi citit Destinul vraciului ştiţi că Tom a tăiat capul diavolului, iar Grimalkin l-a luat în păstrare – să-l ferească de creaturile întunericului care vin să-şi salveze stăpânul – până ce Tom găseşte o modalitate să-l ucidă definitiv pe diavol. Povestea se desfăşoară într-un ritm destul de alert, având în plan un grup de vrăjitoare, un mag şi o creatură înfiorătoare, un kretch, adus la viaţă de o alianţă de vrăjitoare, neoameni şi magi, purtat în pântec de o lupoaică şi primind putere de la un demon.

Pentru prima dată Grimalkin e nevoită să fugă, să se ferească de luptă, totul cu un scop foarte important, pentru a obţine răzbunarea faţă de diavol. Avertizată de Agnes Sowerbutts că dacă va înfrunta puternica prezenţă stranie pe care o simte apropiindu-se va suferi o rană mortală, Grimalkin încearcă să amâne lupta cu kretch cât mai mult posibil, însă instinctul de ucigaşă nu o lasă să stea departe de duel. După o luptă grea reuşeşte să-l pună la pământ pe kretch, ieşind doar cu o zgârietură în urma disputei. O zgârietură făcută de ghearele kretchului. De ghearele otrăvite ale kretchului. Nu după multă vreme, picioarele i se înmoaie, vederea se încetoşează, iar Grimalkin se prăbuşeşte la pământ. Nu înainte de a-şi chema asistenta ucigaşă: Thorne să o ajute să ajungă la casa lui Agnes.

Pe parcurs ne sunt dezvăluite diferite lupte din trecutul lui Grimalkin, primul adversar ucis, lupta împotriva fostei vrăjitoare asasine, precum şi momentul când a cunoscut-o pe Thorne.

Însă dacă credeţi că puţină otravă o s-o oprească pe Grimalkin…ei bine, aveţi dreptate, doar că puterile vindecătoare ale lui Agnes reuşesc să o menţină în viaţă…pentru moment.  Grimalkin nu şi-a spus încă ultimul cuvânt şi nici nu şi-a dezvăluit toate puterile, doar că, în lupta împotriva slujitorilor diavolului o implică şi pe Alice, iar puterile ei extrem de mari şi întunecate, o apropie tot mai mult de întuneric, cu fiecare moment în care le foloseşte.

Cartea poate fi cumpărată de aici.

După ce Diavolul i-a ucis cu brutalitate copilul, singurul ţel al lui Grimalkin este nimicirea acestuia. Fără prea mare tragere de inimă, se aliază cu Vraciul şi cu ucenicul său, Tom, ajutându-l să îl lege pe Diavol şi să îl decapiteze. Acum, ea este o fugară, iar misiunea pe care o are de îndeplinit este una mortală. Pentru ca spiritul Diavolului să fie înfrânt şi alungat de pe Pământ pentru totdeauna, Grimalkin trebuie să ţină departe de ghearele vrăjmaşilor capul retezat al acestuia. Indiferent de preţul pe care trebuie să-l plătească…

Titlul original: Spook’s: I am Grimalkin

Traducere de: Adrian Deliu

Număr de pagini: 345

Editura: CORINT JUNIOR

37 răspunsuri to “Cronicile Wardstone 9 – Aliata vraciului. Eu sunt Grimalkin de Joseph Delaney”

  1. Aceasta sa fie ultima carte??

  2. Din acest comunicat http://www.spooksbooks.com/authorblog/ inteleg ca vor fi 13 volume. Ultimul nu are nume, dar nu il stiu pe al 12-lea. De fapt, 13 e un numar perfect pentru aceasta serie.. 🙂

  3. Am dat un search pe wiki si am vazut ca ar fi cam asa:
    1. Ucenicul vraciului
    2. Blestemul vraciului
    3. Secretul vraciului
    4. Batalia vraciului
    5. Greseala vraciului
    6. Sacrificiul vraciului
    7. Cosmarul vraciului
    8. Destinul vraciului
    9. Aliata vraciului. Eu sunt Grimalkin
    10. Sangele vraciului
    11. Slither’s tale
    12. I am Alice
    13. ???

    + 3 carti aditionale:
    1. Povestirile vraciului: vrajitoarele
    2. Spook’s tale (Cred ca Amintirile vraciului)
    3. Bestiarul vraciului
    Deci, doar bestiarul si sangele nu au aparut la noi. Si Slither’s tale ??:)). Nu stiu exact daca a fost lansata..

  4. a si sa te mai intreb ceva…..Cartile tale din seria Cronicile wardstone si Septimus Heap au coperta cartonata??

    • Cronicile Wardstone au coperta cartonata si supracoperta.
      Septimus Heap au coperta cartonata si supracoperta, inafara de volumul 4: Expeditia, care are coperta simpla, necartonata.

  5. eu am gasit seria septimus heap…cartonata fiind doar volumele 2,3,4,5….in rest 1 si 6 au coperta brosata.

    Da-mi un site in care sa gasesc toata seria cu coperta cartonata sau supracoperta…..da aia cu supracoperta…adk sub supracoperta cartea are coperta tare nu?

  6. ma eu le-am gasit doar 2,3,4,5 cartonat aici:http://www.librarie.net/carti/179793/Pachet-Zborul-Leacuri-Expeditia-Sirena-Seria-Septimus-Heap-Angie-Sage

    Tu dami un site de unde la pot cumpara cartonat volumele 1 si 6.
    😀

  7. Stiu dar pe elefant la toate cartile scrie coperta brosata si tu ai spus ca ”De oriunde cumperi 1 si 6 vor fi tot cartonate” 😀

  8. ok deci tu crezi ca si cartile de pe elefant au coperta tare inafara de cartea 4?

      • ok ms.
        Hei iti propun sa faci recenzii video….adk sa prezinti cartile video :)) nu sa mai scri. Ce zici?

        • Nu imi place sa apar in prim-plan, deci recenziile video nu isi au rostul :)). Plus ca daca e sa prezint ceva in fata altora, am emotii si ma pierd :))…Deci, o sa citesti in continuare recenzii scrise.. Voi edita blogul la postarile inutile, si le voi transforma in recenzii la cartile pe care le-am citit si nu le-am recenzat… In plus, am sa pun noi poze cu biblioteca la sectiunea My books-photos ca nu le-am prea updatat de ceva vreme :)). Daca ai cumva poze cu ale tale carti si vrei sa le arati si altora (mie), spune-mi! 🙂

  9. Deci, ce ai hotarat sa cumperi?
    Apropo, am sa fac o pagina si cu recenziile de pe blog si va fi pusa pe coloana din dreapta unde este si „Cautare”. Asta asa ca sa iti faci o parere despre fiecare carte prezentata in caz ca vrei sa iti cumperi.

  10. da m-am hotarat sa imi cumpar urmatoarele:-Septimus Heap seria
    -Cronicile wardstone seria -Tunele seria -Tara Duncan seria -Cronici din tinuturi intunecate seria -Harry Potter seria -Stapanul inelelor(inclusiv hobbitul) -Cronicile din narnia seria-Eragon seria-…………..Si o sa mai vad eo. Dar toate astea prin august pt ca acuma am de invatat la examene si teze si chesti.. 😀

  11. A da era sa uit…o sa imi mai iau ceva din Jule Verne.

  12. sunt dispus sa merg pana in 1000 lei 🙂 adk 10 milioane

  13. robyyyyyy Says:

    super cartea…. Dar imi placeau mai mult alea narate de Tomy

  14. robyyyyyy Says:

    super tare cartea…. Dar tot imi placeau mai mult alea narate de TOMY!! =} apropo cand apare sangele vraciului?

Lasă un comentariu