3 ani

UPDATE: Câştigătoarea este roxtao.

Au trecut deja 3 ani, in care au fost peste 150 de postari si neasteptat de multe vizualizari. (Observ ca nu pot folosi diacriticele…)

Ca sarbatorire a acestui eveniment, organizez un concurs al carui premiu este cartea Casa intunericului. Pentru a participa  la concurs trebuie sa lasati comentariu la aceasta postare cu ce carti ati mai citit de la aceasta editura. Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti.

Concursul are loc intre 7 si 15 august.

0As scrie mai multe, dar am un prieten in spate care-mi striga in urechi „TRECI AFARA„!

Bafta!

20 răspunsuri to “3 ani”

  1. La multi ani! Si multa bafta in continuare 🙂

    De la Nemira cred ca am jumatate de biblioteca, mai ales ca ii frecventam foarte des intr-o vreme, tinand cont ca au mereu niste reduceri uriase! Sa ma apuc sa insir toate titlurile? 🙂

    • nu e nevoie. Spune-le doar pe cele care ti-au placut mult

      • Cele de la Stephen King. Am avut o perioada in care am devorat cartile lui, asa ca Orasul Bantuit, Cimitirul animalelor, Christine, Apocalipsa si Mobilul or sa ramana cred pentru totdeauna in lista mea de favorite 😀
        Ah, si mai nou, am dat de cartile Rodicai Ojog Brasoveanu pe care o ador tot mai mult cu fiecare volum parcurs!

        • am auzit tot mai des de cartile rodicai, dar nu le-am dat nici o sansa, pur si simplu am impresia ca nu o sa imi placa

        • Exact asa eram si eu. Auzeam peste tot de ea, dar parca nu ma tenta deloc. Apoi am dat peste doua volume de povestiri (Grasa si proasta si Barbatii sunt niste porci – 10 ron/volum, la Nemira, apropo ^_^). Si doamne, au fost absolut delicioase! Mi se pare ca nu exista nici un autor mai capabil sa creeze personaje atat de vii si interesante. Si ciudat e ca majoritatea iti si dau cumva senzatii mixte, sunt interesante, insa au si ceva care te scoate din sarite sau iti creeaza repulsie. Dar in acelasi timp, nu te poti opri sa nu vrei sa citesti tot mai mult despre ele. Primul roman citit dupa volumele astea a fost Un blestem cu domiciliu stabil si a fost la fel de addictive din punctul asta de vedere. I-am facut si recenzia, daca te intereseaza o gasesti la mine pe blog, pe pagina „Lista recenzii”. Si acum tocmai citesc Spionaj la manastire, dar inca nu am ajuns prea departe. Oricum, iti recomand! Si ai putea incepe tot cu volumele de povestiri, ca sa te familiarizezi cu stilul autoarei si sa vezi daca iti place sau nu. Daca iti plac astea, o sa vrei sa citesti si in continuare romanele. Daca nu, nu are rost sa mai insisti. Dar inclin sa cred ca iti vor placea totusi 😉

  2. La mulți ani !
    Cărțile autoarei mele preferate ( una dintre ), Ann Granger, sunt traduse doar la Nemira. Deci … „Cazul Lauren Szabo” și „Cu ochii în patru” . 🙂

  3. Nu imi merge netul de pe telefon ca sa pot edita postul, deci anunt castigatorul in acest comentariu. Tragerea la sorti a decis ca castigatoare este roxtao. Pentru a primi premiul confirma pana luni la ora 23, printr-un comentariu la aceasta postare. Daca vrei premiul mai repede si nu te deranjeaza sa-ti lasi adresa, lasa un comentariu cu ea. Daca nu doresti asa, trimite mail la paul.voica@yahoo.com cu adresa si iti voi trimite premiul cand am acces la net pe pc. Sa ma anunti si printr-un comentariu daca trimiti mail.

    • De asemenea, cealalta participanta, daca roxtao nu rasp unde pana luni la ora 23, poti lasa comentariu dupa acelasi proceseu pana joi, ora 21.

  4. Felicitari Rox :3 >:D< De la Nemira mi-a plăcut mult seria Moșternirile Lorien 😀 Mulțumim și pentru concurs 😀

  5. Multumesc tare mult! Iti trimit mail cu datele, ca sunt in concediu inca o saptamana si ar trebui sa stabilim si o data cand o sa fiu acasa sa ridic coletul 😀

  6. phoiii ce nervos sunt…..(probleme cu net-u’) si nu am stiut ca ai organizat acest concurs….:(…da nu i bai 😀 –SPOR LA CITIT ROCSTAO :))––-Hey paul ai avut dreptate despre septimus heap cartea 4 (expeditia)…nu e cartonata ;D.
    Tzani! 😀 si spor la recenzii!

  7. INTER NET U ASTA 😀

Lasă un comentariu