Top cărți citite în 2013

Topul celor mai bune 11 cărţi citite:

11-10-9-8. Coraline, Împăratul ghețurilor, Kit Black, Timpul de dinainte de Animorfi 3 – Cronicile Andalite – E greu să aleg doar 3 din astea 4 cărți ca să intre în primele 10, așa că am decis să fac un top 11 pe 2013. Unele au mister, altele aduc ceva nou..

7. Cronicile lumii pământene 1 – Nihal de pe Pământul Vântului – Licia Troisi a început o serie genială, al cărui sfârșit mă face curios..

6. Septimus Heap 6 – Fieful – Un penultim volum genial pentru această serie.

5. Cronicile Wardstone 9 – Aliata vraciului – Eu sunt Grimalkin– Puterile răului devin din ce în ce mai mari, iar ultimele volume se anunță geniale.

4. Stăpânul inelelor 2 – Cele două turnuri – Felul de a scrie a lui Tolkien este senzațional.

Iar pentru podium am rămas cu 3 cărți pe care nu le pot departaja. Poate că 3-ul lui Tolkien e bine scris, însă Tunele 5 și Lorien 3 câștigă prin suspans.

3-2-1. Moștenitorii Lorienului 3 – Lupta celor nouă, Stăpânul inelelor 3 – Întoarcerea regelui și Tunele 5 – Spirala.

Ca în fiecare an, în prima parte citesc mult, în a doua este jale. Cred că în ianuarie și februarie am citit mai mult de jumătate din cărțile de pe 2013. A fost un an plin, cu puțin citit (cred că 2014 va fi mai rău în privința cititului), însă cu noi începuturi. Vă urez să aveți un 2014 excelent!

Topurile din anii precedenți: 2012, 2011, 2010.

Cărţile citite în 2013:

1. Cacealmaua

2. Coraline

3. Cronicile lumii pământene 1 – Nihal de pe Pământul Vântului

4. Cronicile Spiderwick 1 – Cartea fantastică

5. Cronicile Spiderwick 2 – Ochiul magic

6. Cronicile Spiderwick 3 – În ghiarele goblinilor

7. Cronicile Spiderwick 4 – Copacul de fier

8. Cronicile Spiderwick 5 – Răzbunarea lui Mulgarath

9. Cronicile Wardstone 9 – Aliata vraciului – Eu sunt Grimalkin

10. Împăratul ghețurilor

11. Kit Black

12. Moștenitorii Lorienului 3 – Lupta celor nouă

13. O afacere îngrozitor de bestială 1 – Vârcolac contra dragon

14. Septimus Heap 6 – Fieful

15. Skellig

16. Spitalul celor pierduți în iubire

17. Stăpânul inelelor 2 – Cele două turnuri

18. Stăpânul inelelor 3 – Întoarcerea regelui

19. Timpul de dinainte de Animorfi 3 – Cronicile Andalite

20. Timpul de dinainte de Animorfi 4 – Visser

21. Tunele 5 – Spirala

Am rămas și cu o carte neterminată:

Cronicile lumii pământene 2 – Misiune lui Sennar

+ Moarte subită din care am citit mai mult de jumătate, dar am decis să o reiau de la capăt la vară.

Happy-New-Year-2014-Text-SMS-for-girl-friend

Deși nu cred că am să le pot realiza, aș avea ca propuneri pentru 2014: seria Cântec de gheață și foc și ceva cărți de Stephen King.

Lasă un comentariu