Top cărţi citite în 2012

Topul celor mai bune 10 cărţi citite:

10. Legendeer 1 – Umbra minotaurului – Acest prim volum din serie m-a impresionat mai mult ca celelalte, de aceea am decis să-i păstrez un loc în top 10.

9. Vampiraţii 3 – Căpitanul sângelui – O serie foarte bună, la care CJ cred că a renunţat! 😦

8-7. Jurnalele vampirilor 7 – Întoarcerea 3 – Miez de noapte şi Jurnalele vampirilor 8 – Vânătorii 1 – Fantoma – Au fost faine, doar că mi s-au părut exagerate în unele locuri.

6. Eagle 8 – Centurionul – Prima carte cu războaie citită. A fost super! Sper ca nemira să scoată şi celelalte 7 cărţi din serie (cărţile nu au legătură).

5-4. Septimus Heap 4,5 – Expediţia, Sirena – O altă serie bună, ce îmi place foarte mult.

3. Ruinele – Nu ştiu de ce îmi vine să spun asta, dar cred că a fost o carte perfectă.

Din nou nu pot să mă decid asupra celei mai bune cărţi a anului (la fel ca în 2010 şi 2011). Aşa că locurile fruntaşe sunt:

2-1. Cronicile Wardstone 8 – Destinul vraciului şi Stăpânul inelelor 1 – Frăţia inelului. Nu am prea multe cuvinte asupra acestor 2 cărţi. Doar că mi-au plăcut…mult!

În privinţa cititului 2012 a fost mai bun ca 2011. Şi putea fi şi mai bun. Am citit 38 de cărţi şi cred că pe 30 dintre ele le-am citit în primele 7 luni ale anului. Trebuie să menţionez că am pierdut lupa de citit  cu mirel. Deşi a fost o bătălie strânsă pe parcursul anului, el a reuşit să citească mai mult de o carte în astea 3 ultime luni ale anului. Topul din 2011 aici, cel din 2010 aici.

Cărţile citite în 2012:

1. Al şaptelea fiu

2. Aquamarine

3. Araminta Nălucilă 1 – Casa mea bântuită

4. Araminta Nălucilă 2 – Sabia din grotă

5. Araminta Nălucilă 3 – Răpirea broaştelor

6. Atracţie

7. Cartea cimitirului

8. Cele nouă vieţi ale lui Chloe King 1 – Căderea

9. Cele nouă vieţi ale lui Chloe King 2 – Răpirea

10. Cronicile Wardstone 8 – Destinul vraciului

11. Eagle 8 – Centurionul

12. Frenezia

13. Jurnalele vampirilor 7 – Întoarcerea 3 – Miez de noapte

14. Jurnalele vampirilor 8 – Vânătorii 1 – Fantoma

15. Legendeer 1 – Umbra minotaurului

16. Legendeer 2 – Legiunea vampirilor

17. Legendeer 3 – Războinicii corbului

18. Pădurea umbrelor

19. Portretul fantomei

20. Ruinele

21. Septimus Heap 1 – Magie

22. Septimus Heap 2 – Zborul

23. Septimus Heap 3 – Leacuri

24. Septimus Heap 4 – Expediţia

25. Septimus Heap 5 – Sirena

26. Stăpânul inelelor 1 – Frăţia inelului

27. Supranaturaliştii

28. Şantierul fantomă

29. Şcoala derbedeilor 1 – Marea vărsătura

30. Şcoala derbedeilor 2 – Albinuţa puturoasă

31. Şcoala derbedeilor 3 – Cei buni, cei răi şi cei ticăloşi

32. Timpuri de dinainte de Animorfi 1 – Cronicile după Ellimist

33. Timpuri de dinainte de Animorfi 2 – Cronicile Hork-Bajirilor

34. Ucenicul dragonului

35. Vampiraţii 1 – Demonii oceanelor

36. Vampiraţii 2 – Vremurile terorii

37. Vampiraţii 3 – Căpitanul sângelui

38. Vampiraţii – Adâncurile morţii

Am şi 2 cărţi începute:

1. Stăpânul inelelor 2 – Cele două turnuri

2. Timpuri de dinainte de Animorfi 3 – Cronicile andalite

Happy-New-Year-2013

Pentru 2013 nu vreau să-mi fac planuri prea multe în legătură cu cititul. Va fi mai plin ca 2012, dată fiind şi licenţa, deci nu ştiu cât extra-time voi avea. Eu vă urez un an nou bun, în ciuda acelui 13 şi să citiţi cât mai mult!

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Un răspuns to “Top cărţi citite în 2012”

  1. […] din anii precedenți: 2012, 2011, […]

Lasă un comentariu