Top cărţi citite în 2011

Topul celor mai bune 10 cărţi citite în 2011:

10. Cronicile Wardstone – Amintirile vraciului – Deşi este o carte foarte scurtă a fost plină de acţiune!:)

9. Nemuritorul – Sfârşitul a fost triumfător şi tot sfârşitul a urcat-o pe acest loc 9.

8. Invenţia lui Hugo Cabret – Mai vreaaaau! A fost ceva nou şi mi-a plăcut…Chiar aş mai vrea să citesc cărţi asemănătoare cu aceasta!

7. Moştenitorii Lorienului 1 – Eu sunt numărul patru – O primă carte dintr-o serie superbă.

6. Jurnalele vampirilor 5 – Întoarcerea 1 – Căderea nopţii – Frumos, dar a devenit enervantă în unele părţi:D.

5. Jurnalele vampirilor 4 – Reuniunea – De fapt pe acest loc 5 intră primele 4 volume din serie. Au fost destul de scurte şi nu mai ştiu exact în care dintre ele s-a întâmplat ceea ce s-a întâmplat.

4. Jurnalele vampirilor 6 – Întoarcerea 2 – Suflete umbră – Mi se pare că a fost cea mai bună carte din serie. Să zicem că Dimensiunea Întunecată m-a cucerit!

3. Kot – Superb…

E greu să aleg cartea cea mai bună din acest an şi la fel ca şi în topul pe 2010 am mai multe cărţi la egalitate la vârf…Cele 2 ocupante ale primelor două poziţii ar fi:

2-1.Tunele 4 – Mai aproape şi Moştenitorii Lorienului 2 – Puterea celor şase.

2011 a trecut (mai bine zis va trece peste 23 ore) şi eu pot să remarc că a fost un an cam dezamăgitor în privinţa cititului. Mi-am propus destul de mult şi am reuşit foarte puţine. Faţă de anul trecut când am reuşit să citesc 39 de cărţi + 6 recitite, în 2011 am reuşit să adun doar 23 de cărţi citite. Puteţi vedea topul din 2010 aici. Mai jos vă prezint lista celor 23 de cărţi:

1. Cartea lui Ptath

2. Circul Fantasia

3. Cronicile Wardstone – Amintirile vraciului

4. Grimpow

5. High School Musical 3

6. Invenţia lui Hugo Cabret

7. Jurnalele vampirilor 1 – Trezirea

8. Jurnalele vampirilor 2 – Lupta

9. Jurnalele vampirilor 3 – Furia

10. Jurnalele vampirilor 4 – Reuniunea

11. Jurnalele vampirilor 5 – Întoarcerea – Căderea nopţii

12. Jurnalele vampirilor 6 – Întoarcerea – Suflete-umbră

13. Kot

14. Moştenitorii Lorienului 1 – Eu sunt numărul patru

15. Moştenitorii Lorienului 2 – Puterea celor şase

16. Nemuritorul

17. Punte spre Terabithia

18. Stăpânul viselor 1

19. Stăpânul viselor 2 – Coşmarul

20. Trilogia nomilor 1 – În camion

21. Trilogia nomilor 2 – În excavator

22. Trilogia nomilor 3 – În navă

23. Tunele 4 – Mai aproape

Acest an m-a prins – DIN NOU – cu cărţi neterminate:

1. Jurnalele vampirilor 7 – Întoarcerea – Miez de noapte

2. Harry Potter 7 – Talismanele morţii (spre ruşinea mea, carte începută din 2010)

Nu mai îmi fac propuneri pentru acest an pentru că poate iarăşi nu reuşesc să le finalizez. În schimb vă urez tuturor celor care vizitaţi blogul, tuturor cititorilor şi nu numai, un 2012 plin de cărţi şi bineînţeles multă sănătate! LA MULŢI ANI!!!

9 răspunsuri to “Top cărţi citite în 2011”

  1. good idea im gonna try it

  2. Cum e KOT? De mult imi face cu ochiul de pe rafturi… 😕

    • Foarte fain! Vrei sa zici ca il ai si nu l-ai citit???
      Ar trebui sa il citesti…E frumos. Trei povesti care se leaga, putin politist, putin fantasy, putina NASA:). E chiar faina!

  3. Si eu am aceeasi parere despre vol 6 din Jurnalele Vampirilor. Desi altii au zis ca e cea mai nasoala carte din serie:)) E cea mai buna, e plina de actiune, si da, Dimensiunea Intunecata m-a cucerit si pe mine:)

  4. Este carte High School Musical? :O

  5. […] el a reuşit să citească mai mult de o carte în astea 3 ultime luni ale anului. Topul din 2011 aici, cel din 2010 […]

  6. […] din anii precedenți: 2012, 2011, […]

Lasă un comentariu